Over mij
zelfstandig interimmanager en coach
“Een resultaatgerichte verbinder”
Bert Timmerman
Ik behaalde in 1995 mijn diploma HBO Personeel & Organisatie aan de Haagse Hogeschool. De start van een loopbaan die inmiddels ruim 25 jaar duurt. Via werken, vervolgstudies en het benutten van kansen, heb ik mij steeds verder ontwikkeld.
Ik heb al snel mijn hart verloren aan de (semi) publieke sector. Het werken in organisaties met maatschappelijke relevantie past bij mij. De rode draad in mijn loopbaan is HR geweest. Ik heb hele mooie rollen in verschillende organisatie mogen vervullen. De laatste jaren heb ik mij steeds meer toegelegd op directie- en managementposities in de Zorg.
Ik omschrijf mijzelf als een ‘mensen mens’. Iemand die verbinding maakt, richting geeft en op zoek gaat naar kwaliteiten van medewerkers. Want als je doet waar je goed in bent, ga je met plezier naar je werk. En dit komt altijd het belang van de bewoner, cliënt of patiënt ten goede.
Daarnaast ben ik ook een buitenmens. Al wandelend begeleid ik bestuurders, directeuren, managers en adviseurs bij hun professionele ontwikkeling. Al mijn ervaringen en interesses vallen hierin mooi samen.
Wil je meer weten over mij loopbaan?
klik dan hier voor mijn LinkedIn profiel.